سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 فروردین 30 , ساعت 11:21 صبح

هرگاه از خوشبختی کسانی که دوستمان ندارند، خوشحال شدیم. 

 هرگاه برای تحقیر نشدن دیگران، از حق خود گذشتیم. 

 هرگاه شادی را به کسانی که آن را از ما گرفته اند،هدیه دادیم. 

 هرگاه خوبی ما به علت نشان دادن بدی دیگران نبود. 

 هرگاه بیشتر بخشیدیم. 

 هرگاه اولین اندیشه ی ما برای رویارویی با مخالف،انتقام نبود. 

 هرگاه دانستیم عزیزخدا نخواهیم شد،مگرزمانیکه وجودمان،آرام بخش دیگران باشد. 

 هرگاه بالاترین لذت ما شاد کردن دیگران بود. 

 هرگاه همه چیز بودیم و گفتیم هیچ چیز نیستیم. 

 آنروز میتوانیم احساس بزرگی واقعی بکنیم...


پنج شنبه 94 فروردین 20 , ساعت 11:28 صبح

   حوراء مدینه

 
    

در و دیوار مکه را آیینه بندان کنید . آسمان مکه ار ستاره باران کنید . از عرش تافرش را با گل های یاس بیارایید . امشب خانه محمد ( صلی الله علیه و آله) میهمانی کوچک از آسمان دارد . میهمانی که قدومش از خاک تا افلاک را نورافشان کرده است . میهمانی که همچون شهاب شب تاریک جاهلیت را می شکفد . و در آغوش پرمهر محمد ( صلی الله علیه و آله) جای می گیرد . ...............

فرارسیدن میلادحضرت فاطمه زهرا(س)وروززن ومادربرتمامی شیرزنان کشورعزیزم ایران خجسته وتهنیت باد.


پنج شنبه 94 فروردین 20 , ساعت 11:21 صبح
احمدرضا عابدزاده، علی کریمی، محمد پنجعلی، بهروز رهبری‌فر، مهرداد میناوند و ... جمعی از ستارگان دهه 70 باشگاه پرسپولیس هستند که برای تشویق تیمشان به ورزشگاه آزادی آمده اند.

احمدرضا عابدزاده، علی کریمی، محمد پنجعلی، بهروز رهبری‌فر، مهرداد میناوند و ... جمعی از ستارگان دهه 70 باشگاه پرسپولیس هستند که برای تشویق تیمشان به ورزشگاه آزادی آمده اند.

به گزارش "ورزش سه"، این ستارگان قدیمی که دوره طلایی را برای پرسپولیس ایجاد کرده اند، در ورزشگاه آزادی مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.




پنج شنبه 94 فروردین 20 , ساعت 11:20 صبح
در دقیقه 65 بازی پرسپولیس و النصر بعد از خطای بازیکن النصر روی هادی نوروزی و فعل و انفعال بین این دو بازی ناگهان درگیری سخت و عجیبی بین بازیکنان دو تیم در گرفت.

در دقیقه 65 بازی پرسپولیس و النصر بعد از خطای بازیکن النصر روی هادی نوروزی و فعل و انفعال بین این دو بازی ناگهان درگیری سخت و عجیبی بین بازیکنان دو تیم در گرفت.به گزارش "ورزش سه"، النصری ها که ناگهان و دسته جمعی به سمت امید عالیشاه هجوم بردند، عقیده داشتند او با مشت یکی از بازیکنان را مورد حمله قرار داده است. این در حالی بود که سوشا مکانی با ورود به موقع به درگیری عالیشاه را به زمین خودی برد اما این پایان کار نبود و در شرایطی که دروازه بان النصر بیش از 60 متر از محل استقرر خود فاصله گرفته بود، پیام صادقیان نیز از روی نیمکت ذخیره ها بلند شد و خود را به وسط زمین رساند که با دخالت بازیکنان و نیروهای انتظامی از زمین بیرون برده شد. این در حالی بود که حسین عبدالغنی بازیکن باتجربه النصر هم با حرکتی نه چندان خوشایند به سمت هواداران پرسپولیس اعتراض شدیدی کرد.

در نهایت این جنجال با سه کارت زرد به عالیشاه، استویانوف و صادقیان به اتمام رسید.








پنج شنبه 94 فروردین 20 , ساعت 11:20 صبح
پیام صادقیان که در این دیدار هم فرصت حضور در زمین را نیافت، همانند 11 بازیکن داخل زمین، شور و حرارت خاصی برای پیروزی تیمش داشت.
پیام صادقیان که در این دیدار هم فرصت حضور در زمین را نیافت، همانند 11 بازیکن داخل زمین، شور و حرارت خاصی برای پیروزی تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، صادقیان که 45 دقیقه دوم را پشت دروازه تیمش به گرم کردن مشغول بود، برخلاف بازی های گذشته از این قضیه ناراحت نبود و در صحنه درگیری هم در حرکتی عجیب به داخل زمین رفت تا از هم تیمی هایش دفاع کند.

صادقیان که برانکو می‌ تواند به تکنیک و نبوغ او در دیدارهای آینده تکیه کند، درشادی گل نیز شرکت داشت و یکی از خوشحال ترین بازیکنان تیمش در زمین بود. 

 البته این حرکت پیام می توانست حتی به قیمت اخراج او تمام شود. 




پنج شنبه 94 فروردین 20 , ساعت 11:19 صبح
دیدار پرسپولیس مقابل النصر از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در گروه A در ورزشگاه آزادی انجام شد و سرخپوشان موفق شدند با نتیجه 1 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشته و به صعود امیدوارتر شوند.

گروه ورزشی مشرق، دیدار پرسپولیس مقابل النصر از دور برگشت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه A از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی انجام شد و سرخپوشان موفق شدند با نتیجه 1 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشته و 9 امتیازی شوند. با این نتیجه النصر 5 امتیازی باقی ماند و پرسپولیس با 3 پیروزی به صدر جدول گروه خود رسید.

دقیقه 5: مهدی طارمی، فرار بسیار تند و تیزی را انجام داد و از مدافعان النصر نیز عبور کرد اما آخرین مدافع این تیم با خطایی که پشت محوطه جریمه انجام داد مانع از ایجاد خطر روی دروازه تیمش شد. این ضربه ایستگاهی که در موقعیتی مناسب ایجاد شد توسط گابریل به دیوار دفاعی النصری‌ها برخورد کرد.

دقیقه 13: شوت محکم بازیکن النصر از پشت محوطه جریمه پرسپولیس بسیار خطرناک بود که با فاصله کمی از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: شوت احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه با اشتباه دروازه‌بان النصر در جمع کردن توپ همراه بود اما او خیلی زود توپ را در آغوش گرفت تا موقعیت بعدی را به بازیکنان پرسپولیس ندهد.

دقیقه 24: بازیکنان پرسپولیس در ضد حمله می‌توانستند خطرناک عمل کنند اما توپ به گابریل رسید تا این بازیکن با شوتی این موقعیت را به هدر بدهد.

دقیقه 25:پرسپولیسی‌ها روی ضربه کرنر روی دروازه النصر خطری جدی ایجاد کردند اما توپ از روی سر بازیکنان رد شد تا استفاده‌ای این این موقعیت نشود.

دقیقه 29: نوراللهی یک بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد که این بار هم دروازه‌بان النصر توپ را به آغوش کشید.

دقیقه 30: فشار پرسپولیسی‌ها روی دروازه النصر همچنان ادامه داشت اما این بار هم کرنری که روی دروازه ارسال شد تبدیل به گل نشد و ضربه سر نوروزی به بیرون رفت. یک دقیقه بعد علیرضا نورمحمدی روی ارسال کرنر ضربه سری زد که این بار دروازه‌بان النصر توپ را گرفت.

انتقام شیرین پرسپولیس از کماندوها/ رکوردشکنی سرخ‌ها در شب صدرنشینی


دقیقه 33:حمیدرضا علی‌عسگر در محوطه جریمه با یک ضربه سر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما این دروازه‌بان النصر بود که مانع از گلزنی شد و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 34:ضربه کرنر ارسالی از سوی گابریل مستقیم در حال رفتن به درون دروازه بود اما دروازه‌بان النصر بازهم عکس‌العمل بسیار خوبی داشت.

دقیقه 38: النصری‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال حسین عبدالغنی روی دروازه با خروج سوشا مکانی همراه بود.

دقیقه 41: بعد از فشار پرسپولیسی‌ها بازیکنان تیم النصر جلو کشیدند که یک شوت خطرناک هم به سمت دروازه پرسپولیس زدند اما مدافعان پرسپولیس توپ را در آستانه دروازه دفع کردند.

نیمه دوم

دقیقه 53: بهترین موقعیت پرسپولیس در محوطه جریمه به امید عالیشاه رسید اما این بازیکن نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و ضربه پای چپ او راهی اوت شد.

دقیقه 61: مهدی طارمی در محوطه جریمه النصر صاحب موقعیت مناسبی شد که با خطای مدافعان این تیم متوقف شد تا داور بازی خطای پنالتی اعلام کند. مهاجم جوان پرسپولیس با روحیه‌ای مناسب پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای چیپ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

دقیقه 67: بازیکنان النصر پس از دریافت گل شروع به حاشیه سازی کردند که بین بازیکنان دو تیم درگیری به وجود آمد. در این لحظه پیام صادقیان که پشت دروازه النصر خودش را گرم می‌کرد وارد زمین شد که با بازیکنان حریف درگیر شود اما این اجازه به او داده نشد. داور بازی هم بعد از پایان بازی چند بازیکن دو تیم از جمله صادقیان و عالیشاه را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 75: النصری‌ها که برای جبران گل جلو کشیده بودند با ارسال ویلا و ضربه استیانوف خطرناک ظاهر شدند که تیر دروازه مانع گلزنی آنها شد.

دقیقه 85: فشار بازیکنان النصر برای جبران گل چندان زیاد نبود که خطری روی دروازه سوشا مکانی ایجاد کند. دروازه‌بان پرسپولیس هم در همین لحظات مصدوم شد تا بازی برای چند دقیقه‌ای تلف شود.

دقیقه 86: علی علیپور با تصمیم حسین عبدی جایگزین مهدی طارمی شد.

دقیقه 88: میرزجفسکی که جزو بازیکنان گران قیمت النصر محسوب می‌شود شوت محکمی را روانه دروازه پرسپولیس کرد اما مکانی به خوبی توپ را دفع کرد تا خطر رفع شود.

دقیقه 5+90: ارسال بازیکنان النصر روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر مهاجم این تیم همراه بود که این موقعیت تبدیل به ضربه کرنر شد. در این لحظه بابک حاتمی جای گابریل را گرفت.

 دیدار رفت دو تیم با برتری 3 بر صفر النصر خاتمه یافته بود.


دوشنبه 93 اسفند 11 , ساعت 9:33 صبح

 


 

پیشاپیش سال نو را به تمام ایرانیان عزیزوگرانقدرسراسر جهان

  

تبریک عرض می نمایم.


سه شنبه 93 آذر 4 , ساعت 5:36 عصر

تنهایـــــــــــــــی با

تـــــــــــــ شروع می شود و با هیچ چیز دیگر تمام نمی شود...

 


یکشنبه 93 آبان 11 , ساعت 9:32 صبح

 السلام علیک یا أباعبدالله الحسین ...

جملات زیبا محرم حسینی


چهارشنبه 93 آبان 7 , ساعت 1:39 عصر
ای نام دلنشـــین و قشنــــگت نــــــوای ِ من

آیا رسد به گوش شــــــما این صـــدای من؟

من دل شکسته ام دل ِ من را تو میخــری؟

یا می دهی جــــواز ِ زیـــــــارت برای من؟؟

شاگرد ِ مکتب ِ حرّ ِ بن ریـــــاحیــــیـَــــــــم

با این همه گُنه،تو میگذری از خطای من؟

نامت رضـــــــــــا و رضــایم رضای ِ توسـت

راضی بُود همیشه خدا از رضـــــای ِ من


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ